دروغ میگم بزنین تو دهنم 4تاییتون!
ܓܨツ We NeVER StOp ツ ܓܨ
دروغ میگم بزنین تو دهنم 4تاییتون!
سه شنبه 11 شهريور 1398برچسب:, ساعت 20:4 | نوشته ‌شده به دست ܓܨفاطمهܓܨ | ( )

 

+ بازم به معرفت مریم!



نظرات شما عزیزان:

zahra jOon
ساعت11:09---22 بهمن 1393
شهامت می خواهد سرد باشی و گرم لبخند بزنی!!
وب جالبی داشتی اجی مطالبتو دوس داشتم...موفقباشی


اینوک
ساعت23:37---24 آبان 1393
سلاااااااااااااااااام
عزییییییییییییییییییییییییزم
خوبییییییییییییییییییییییییی ییییییییییییی؟؟؟
من واقعا واقعا واقعا ازت معذرت میخوام
درسا زیاده کلا گیجیدم
اومدم بگم آپ کردم خواستی بیا
بعدا نگو نگفتیااااااااا
از عشقمون سوکی چه خبرا؟؟؟؟
راستی کی بی اس لاورین رو میداد نیگا کردی؟؟؟
عشقم چقدر خوشگل و شیطون شده بود
عشقمممممممممممم
من عشقم به سوکی هزار برابر شد!!!!
ببین اگه با من ریحان قهر شی باور کن تیکه تیکه ات میکنم!!!


اینوک
ساعت21:25---21 آبان 1393
بیا جواب نظرتم ببین تو پست عکس های کره ی جنوبی دادی
دوستت دارم


اینوک
ساعت21:22---21 آبان 1393
سلاااااااام عشقممممم
خوبی ؟؟؟؟؟
از عشقمون سوکی چه خبر ؟؟؟؟؟
عزیزم اومدم خبر بدم بیا وبم راستی سری عکس های عشقم جونم نازم سوکی رو دیدی؟؟؟ دیدی چه ناز بود عشقم
راستی لاورین رو نیگا میکردی تو کی بی اس یا نه؟؟؟


mαн˩α
ساعت9:49---16 آبان 1393
سـلـام به زن داداش سوکـی خودم
چلمن بیانادا یونی
ببخشیـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــد
شرمندت شدم عزیزم


هستی
ساعت21:23---2 مهر 1393
توبا اسم میم.چتراومدی وبم گلم؟؟؟

مسعود
ساعت18:21---28 شهريور 1393
سلام
چرا ب وب من سر نمیزنید!!!!؟؟؟؟
اپم
ی سر بیان پیشم
دلم واستون تنگولیده


MALAKE
ساعت18:52---25 شهريور 1393
یکی مونده به آخــــــــر

باران
ساعت18:24---17 شهريور 1393
سلام
شرمنده دوست من من لوگو تو وبم نمیذارم
یه بار ی لوگو گذاشتم پشیمون شدم میخوام حذفش کنم
ولی بازم لینکم نیست تو وبت هاااااااا


باران
ساعت13:43---17 شهريور 1393
سلام وب خوب و جالبی دارین
یادته قبلا باهم تبادل لینک کرده بودیم الان لینک وبم✿*•.¸¸.•* ✿ رویای بارانی ✿ *•.¸¸.•*✿
هست تو وبت آیاااااااا؟
آخه چراااااااا؟چرا با من این کارو میکنین؟
لینکم کردی خبر بده دخمل خانوم
منتظرممممممممممم


poyan
ساعت1:16---12 شهريور 1393
کاش هیچ کدوم از رفیقات ، نارفیق از آب در نیان.
و الا این کم ترین ضربه ای هست که از رفیق خوردی......

از خدا میخام که هم تو دنیا و آخرت سر بلند بشی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







لایک یادت نره:))

موضوعات مرتبط: یه خرده حرف جدی، ،

برچسب‌ها:

 
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ زیتونی و آدرس zeitooniweb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 196
بازدید دیروز : 337
بازدید هفته : 821
بازدید ماه : 779
بازدید کل : 72714
تعداد مطالب : 519
تعداد نظرات : 300
تعداد آنلاین : 1

کد هدایت به بالا

non stop

Mounting created Bloggif" width="100" height="180" alt=".">

' dir="ltr" >

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

گرافی